Forskningsrapporter fra projektet/kategorien Innovativ fremmedsprogsundervisning?, kategori: Design
Formålet med dette delforskningsprojekt var at forstå, hvordan fremmedsprogsundervisning kan være innovativ og inddrage it, men udviklede sig til at forstå, hvilke hindringer der ligger i vejen herfor.
Referencer
Fernández, S. S., & Fristrup, D. (2014). Metoder og tilgange. In H. Leth Andersen, Fernández, Susana Silvia, Fristrup, Dorte, & Henriksen, Birgit (Eds.), Fremmedsprog i gymnasiet. Teori, praksis og udsyn.
Flyvbjerg, B. (2006). Five Misunderstandings About Case-Study Research. Qualitative Inquiry, 12(2), 219–245
Referencer
Fernández, S. S., & Fristrup, D. (2014). Metoder og tilgange. In H. Leth Andersen, Fernández, Susana Silvia, Fristrup, Dorte, & Henriksen, Birgit (Eds.), Fremmedsprog i gymnasiet. Teori, praksis og udsyn.
Flyvbjerg, B. (2006). Five Misunderstandings About Case-Study Research. Qualitative Inquiry, 12(2), 219–245