Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

Differentiering – fase 4 (strukturering)

Undervisningsdifferentiering i inkluderende digitale læringsmiljøer

  • Mål: At lærere og elever udvikler didaktiske rutiner til at arbejde inkluderende og differentieret i
    forskellige pædagogiske arbejdsmønstre. Lærerne skal være i stand til at tilrettelægge, gennemføre
    og evaluere undervisning og sammen med eleverne arbejde projektorienteret i forskellige fag i
    lyset af selvreguleret læring.
  • Organisering: Blended learning og supervision af fagteams og udviklingsteam. Skolens
    pædagogiske udviklingsteam tildeles fortsat en rolle i den løbende respons og sparring denne gang
    bl.a. i forhold til etablering og facilitering af praksisfællesskaber.
  • Didaktiske designs: Arbejdet med differentieringskategorierne fortsættes. Introduktion til
    didaktiske principper for praksisfællesskaber, situeret læring og gensidigt engagement (Lave &
    Wenger 1991).
  • Teknologi: Interaktive assistenter, der kan være med til at øge elevernes grad af selv-
    /medbestemmelse, mindmap-værktøjer til analyse af udfordringer i situationer og differentiering
    på udfordringer og fagmål.
  • Vejledninger: Trin for trin”-vejledninger, der understøtter etablering, facilitering, responsgivning og
    rollefordeling i forbindelse med praksisfællesskaber.