Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

Fejlmeddelelse

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls i _menu_load_objects() (linje 579 af /var/www/auuc.demonstrationsskoler.dk/public_html/includes/menu.inc).
Rapport - analyse af elevproduktion
Hent rapporten "Elevopgaver og elevproduktion i det 21. århundrede – en kvantitativ og kvalitativ analyse af elevproduktion i matematik, dansk og naturfag"

Denne rapport indeholder de første resultater af et tværgående forskningsarbejde om elevopgaver og elevproduktion i tilknytning til de tre demonstrationsskoleprojekter:
It i den innovative skole, it og lærerkompetencer i et organisatorisk perspektiv og Inklusion og undervisningsdifferentiering i digitale læringsmiljøer.

Undersøgelsen afdækker om der er sammenhæng mellem det 21. århundredes kompetencer og de opgaver, som elever i demonstrationsskoleprojektet arbejder med i dansk, matematik og natur og teknik.
Undersøgelsen er den første større kvantitative undersøgelse i Danmark, som både inddrager opgavestilling og elevprodukt på tværs af tre skolefag. I undersøgelsen er indsamlet omkring 460 elevproduktioner med tilknyttede opgavestillinger. De indsamlede elevproduktioner og opgavestillinger udgør en indikation på de former for opgaver der arbejdes med i den danske folkeskole. Resultaterne giver derfor et indblik i skolens opgavedidaktiske maskinrum og som resultat heraf peger vi på uudnyttede potentialer og udfordringer, som elevaktiviteter støder ind i. 

Resultaterne i denne undersøgelse viser en begrænset mangfoldighed i de opgavestillinger, vi har analyseret. Samtidig giver undersøgelsen indblik i, at traditionelle elevopgaver stadigvæk fylder meget i lærernes opgavedidaktik. Undersøgelsen tyder på, at der er et stykke vej, før elever møder elevopgaver, hvor de skal integrere det 21. århundreds kompetencer. 

Undersøgelsen bidrager med en række hovedkonklusioner her opstillet i forhold til det 21. århundredes kompetenceområder