Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

Fejlmeddelelse

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls i _menu_load_objects() (linje 579 af /var/www/auuc.demonstrationsskoler.dk/public_html/includes/menu.inc).
Fase 6 - Skab opmærksomhed (4 lektioner)

Materialer

  • Lokale til paneldebat
  • Interaktiv tavle
  • Evt. mikrofoner.

Fasebeskrivelse

Overordnet:

  • Forberedelse og afholdelse af paneldebat
  • Evaluering: Energi- hva´gør vi – videre frem?
  • Skal der følges op på noget?

Der vælges 5 nye grupper: 1.2. og 3. valg – læreren sætter de sidste hold.

De 5 gruppers opgaver:

  1. Færdigredigering af egen dokumentar – den sidste redigering
  2. Kontakt til presse
  3. Kontakt til paneldebattørere (gruppen er valgt i fase 1)
  4. Forberedelse af debat, ordstyrer m.m.
  5. Planlægning af det fysiske rum: lokale, forplejning m.m.

Eleverne organiserer sig i forskellige roller: ordstyrer, mikrofonholdere blandt publikum, elever som byder velkommen, elever som tager imod udefrakommende gæster.

Paneldebatten afholdes. Nogle elever har på forhånd forberedt spørgsmål til debatten.

Det er vigtigt, at der er fælles ansvar for oprydning m.m.

Opsamling og evaluering af debatten og forløbet. Hvad skal vi så bruge det til? Skal der skrives en artikel til avisen eller lignende?

Læringsmål

Kunne lede møder og styre diskussioner.
Informere og skabe debat om det lokale energiforbrug over for verdens stigende temperaturer.
At kunne debattere sagligt og nuanceret og lytte til andres argumentationer.

Arbejdsformer og organisering

Elevstyret forberedelser og paneldebat ledere.

Lærerens rolle

Tilstedeværende – fraværende underviser.

Delprodukt

Paneldebat-manuskript.
Video af paneldebatten.

Faglige begreber og tilgange

  • Alle begreber fra de tidligere faser kan komme i spil.