Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

IT-fagdidaktik og lærerkompetencer i et organisatorisk perspektiv
Hvad er matematikfagets formål? Projektet bygger på følgende fagsyn:
  • Matematik er et fag til beskrivelse og forståelse af aspekter af virkeligheden uden for matematikken. Matematik skal derfor forstås som et undersøgende, eksperimenterede og udforskende fag, idet beskrivelse og forståelse af virkeligheden er en dynamisk størrelse.
  • Som redskab til beskrivelse og forståelse af virkeligheden uden for matematikken, indtræder matematikkens discipliner centralt. Beskrivelse og forståelse af virkeligheden uden for matematikken er i et stærkt dialektisk forhold med beherskelse af de matematiske discipliner.
Per Nygaard Thomsen og Mikael Skånstrøm, 2013
 
På den baggrund afsøges i projektet nye måder, hvorpå it kan indgå i undervisningen med henblik på at understøtte disse idealer.
Til højre kan du downloade et eksempel på et innovativt matematikforløb, som sådanne tænkes af projektets konsulenter Per Nygaard Thomsen og Mikael Skånstrøm (du kan også klikke her).
 
Og her kan du gå direkte til de matematikforløb, som udgør grundstenen i forskningsprojektet - det er disse, som lærere og konsulenter arbejder ud fra.
Projektleder:
Marianne Georgsen
D: 8755 1848
M: mage@via.dk
 
Redaktion:
Thomas Yung
M: yung@ucl.dk &
Thomas Brahe
M: thbr@ucl.dk

Webudvikling:
Thomas Brahe
M: thbr@ucl.dk
Eksempler på innovativ matematikundervisning