Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

IT-fagdidaktik og lærerkompetencer i et organisatorisk perspektiv
21. århundredes kompetencer
  • At kunne bruge it som et læringsunderstøttende redskab ved at producere dokumentar/delproduktioner
  • Samarbejde (at kunne tage ansvar for både eget og andres arbejdet i en gruppe)
  • Selvregulering (at kunne motivere sig selv, påtage sig forskellige roller i et produktionsforløb og gennemføre en produktion fra ide-til færdigt produkt)
  • Kommunikativ kompetence, ved at forholde sig kritisk til videndeling og selvproduceret materiale
Læringsmål
Målet er, at eleverne tilegner sig indsigt i et globalt behov for, at vi alle “gør en forskel” for vores nære og fjerne medmennesker. Igennem forløbet er målet ligeledes, at eleverne tilegner sig færdigheder i og viden om:
  • Analyse og fortolkning af professionelle dokumentarfilm om temaet
  • Produktion: organisering, viden om produktionsplanlægning, multimodal produktion og kommunikation, viden om samspil mellem sprogets form, indhold og funktion, bevidst brug af dokumentargenrens virkemidler.
  • Analyse af samtaler, deltage aktivt, åbent og analytisk i dialog, kommunikationsetik, viden om digitale teknologiers kommunikationsmuligheder.
  • Anvendelse af Blogs til refleksion, fælles vidensbearbejdelse og vidensdeling.
Præsentation
Eleverne skal på baggrund af et introduktions og analyseforløb om dokumentarfilm om temaet, arbejde produktivt i teams med egne dokumentarfilm om frivilligt arbejde målrettet en filmfestival på skolen målrettet 5. og 6. årgang samt publicere på en blog designet i Skoleblogs, som også er kommunikations og læringsplatform for forløbet.
Forløbet er sat i en autentisk ramme, hvor eleverne selv skal lave research, skabe kontakter, tilladelser, forberede og gennemføre interviewguides mm. i forhold til de frivillige, som de vælger deres dokumentarfilm skal omhandle. Data som efterfølgende skal behandles i forhold til dokumentarfilmens genrekrav til en dokumentarfilm målrettet en særlig målgruppe – 5. og 6. årgang.  
 
Elevforudsætninger:
Baggrundsviden om mindre filmproduktioner, optagelse, redigering (klipning). Viden om dokumentargenren og viden om, hvordan man planlægger et godt interview.

Links til diverse
Forløbet på denne side er udviklet af lærere på Skægkærskolen i samarbejde med konsulent Alice Nissen og Jette Aabo Frydendahl.