Informe a su médico sobre todos los medicamentos que esté tomando actualmente, ya que Viagra puede interaccionar con algunos comprar viagra comprar viagra de ellos.

IT-fagdidaktik og lærerkompetencer i et organisatorisk perspektiv

21. århundredes kompetencer

  • · Kollaboration - eleverne arbejder sammen i par og har et fælles og lige ansvar for at opgaven udføres. Eleverne taler ”forhandle” og blive enige omsvar og løsninger. De skiftes til at være den, der benytte IT hardware (i dette tilfælde Ipads)
  • · IT & læring - eleverne er aktive brugere af både hardware (Ipads) og software (App’en Paulus). Eleverne skal benytte Ipads for at kunne løse opgaverne og dermed opbygge og vedligeholde viden
  • · Videnskonstruktion - eleverne genererer idéer og viden om kristendom med særlig fokus på det nye testamente/Jesus, og hvilken betydning han har haft på det samfund, vi har i dag, herunder bl.a. helligdage: jul, påske, pinse, kristi himmelfart etc.
  • · Kompetent kommunikation - eleverne skal i fællesskab producere et mini-leksikon, som illustrerer den viden, de har tilegnet sig på turen. De skal selv finde billeder til leksikonet på internettet. Teksten skrives i word-dokument. 

Præsentation
Forløbet er en generel opdatering af Det Nye Testamente herunder særlig fokus på helligdage og deres betydning for vores verden, som den ser ud i dag. Eleverne har i dette tilfølde besøgt Solrød Strandkirke, hvor de parvis har arbejdet på en iPad. På iPad’en skal se arbejde multimodalt med app’en Paulus, hvor de bl.a. skal finde ting i kirken og derefter læse/forstå betydningen af de ting, de finder. Eleverne har et hæfte med, som de kan notere i. Når eleverne har været rundt i kirken både fysisk, og på iPad’en går vi retur i klassen og arbejder videre med den viden, de har tilegnet sig. Eleverne udarbejder et mini-leksikon, hvor de finder billeder og skriver tekst på computer.
 
Elevforudsætninger:

  • Eleverne kan tage ansvar og bliver klar over deres egen rolle ift. samarbejde og tilegnelse/ håndtering af ny viden
  • Eleverne kan udforske kirkens rum både fysisk og multimodalt, for dermed at udvide deres viden om Jesus
  • Eleverne kan fortælle om plancher og de udfordringer, de har stødt på undervejs, samt om hvordan de i fællesskab har løst de forhindringer, de har mødt
  • ​Eleverne kan arbejde sammen om projektet

Links til diverse

Projektleder:
Marianne Georgsen
D: 8755 1848
M: mage@via.dk
 
Redaktion:
Thomas Yung
M: yung@ucl.dk &
Thomas Brahe
M: thbr@ucl.dk

Webudvikling:
Thomas Brahe
M: thbr@ucl.dk